Bundesliga'da 2025-2026 sezonunun son hafta maçları oynandı. Karşılaşmaların ardından Bundesliga 2'ye düşen 2 takım belli oldu. Daha önce şampiyonluğunu ilan eden Bayern Münih ise kupasına kavuştu.

Bundesliga'da 2025-2026 sezonu bu akşam oynanan maçlarla sona erdi. Karşılaşmaların ardından Bundesliga'ya düşen 2 takım netleşti.

HEIDENHEIM VE ST. PAULI KÜME DÜŞTÜ
Sahasında Mainz'e 2-0 yenilen Heidenheim ve yine evinde Wolfsburg'a 3-1 boyun eğen St. Pauli, Bundesliga 2'ye düştü. St. Pauli'yi mağlup eden Wolfsburg ise küme düşme play-off maçına çıkacak.

BAYERN KUPASINI ALDI
Öte yandan daha önce şampiyonluğunu ilan eden Bayern Münih, sahasında Köln'ü 5-1 yenerek sezonu galibiyetle tamamladı ve müsabakanın ardından şampiyonluk kupasını aldı.

Bayern Münih'le birlikte Borussia Dortmund, Leipzig ve Stuttgart direkt olarak Şampiyonlar Ligi'ne katılma hakkı elde etti.
Hoffenheim ve Bayer Leverkusen ise UEFA Avrupa Ligi biletini kaptı.

