Sivasspor'un yaz transfer döneminde Birleşik Arap Emirlikleri takımı Sharjah FC'ye gönderdiği Rey Manaj'ın geri dönüş hazırlığında olduğu ifade edildi.

Anadolu Ajansı
Sivasspor'un sezon öncesi Birleşik Arap Emirlikleri takımı Sharjah FC'ye 2 milyon euro karşılığında gönderdiği Rey Manaj için flaş bir iddia ortaya atıldı.

Anadolu Ajansı
MANAJ SİVASSPOR'A DÖNÜYOR İDDİASI
Sözcü'ye göre Rey Manaj, menajeri aracılığıyla Sivasspor'a haber gönderdi. Tecrübeli forvetin yeniden kırmızı-beyazlı formayı giymek istediği aktarıldı.


