Fenerbahçe ile 3-3 berabere kalan Eyüpspor'da gol sevincini rakip tribüne karşı yapan Anıl Yaşar açıklama yaptı. 23 yaşındaki futbolcu, taraftarlardan özür diledi.

Trendyol Süper Lig'de sezonun son maçında Eyüpspor deplasmanda Fenerbahçe ile 3-3 berabere kalarak ligde kalmayı başardı. Eyüpsporlu Anıl Yaşar'ın gol sevinici Fenerbahçe tribünlerinden karşı yapması tepki görmüştü. 23 yaşındaki futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile özür diledi.

23 yaşındaki stoper, “Eyüpspor’un ligde kalması büyük mutluluktu ancak sosyal medyada benimle ilgili yapılan paylaşımlar sonrası büyük üzüntü yaşadım. Yaşadığım sakatlık ve süreç psikolojik olarak oldukça yıpratıcıydı. Maç sırasında bana ve aileme edilen küfürlerin ardından duygusal bir patlama yaşadım. Görüntüler herhangi bir camiaya yönelik değildi, tribündeki birkaç kişiye verilmiş bir tepkiydi. Ben sadece futbolumla konuşulmak isteyen bir futbolcuyum. Kırdığım, üzdüğüm herkesten özür diliyorum.” dedi.

