Yukarı Çık

Los Galacticos döneminde kadrodaydı: Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu seçti

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et

Brezilyalı efsane futbolcu Ronaldo, birlikte oynadığı en iyi ve en kötü futbolcuları seçti. Ronaldo, her iki tercihini de eski takımı Real Madrid'den yaptı.

Los Galacticos döneminde kadrodaydı: Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu seçti - 1

Ronaldo birlikte oynadığı en iyi ve en kötü futbolcuları açıkladı.

Los Galacticos döneminde kadrodaydı: Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu seçti - 2

Eski futbolcu Romario'nun YouTube'da yayınlanan programına konuk olan Ronaldo, birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu eski takımı Real Madrid'den seçti.

Los Galacticos döneminde kadrodaydı: Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu seçti - 3

Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcu sorusuna, "Real Madrid'de şaka gibi bir şey vardı. Gravesen gerçekten harika bir adamdı, çok iyi bir insandı. Ama futbolda çok kötüydü." dedi. 

Los Galacticos döneminde kadrodaydı: Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu seçti - 4

Thomas Gravesen, 2004/05 sezonunun ara transfer döneminde Everton'dan Real Madrid'e transfer olmuştu. 1.5 sezon sonra İspanyol devinden ayrılan Gravesen, Celtic'e imza atmıştı.

Los Galacticos döneminde kadrodaydı: Ronaldo birlikte oynadığı en kötü futbolcuyu seçti - 5

Brezilyalı efsane, birlikte oynadığı en iyi futbolcular için kulüp kariyerinde Zidane ve Raul, milli takımda ise Romario ve Ronaldinho tercihlerini yaptı.