SON DAKİKA HABERİ: Muğlaspor ile Elazığspor, Nesine 2. Lig Beyaz Grup play-off finalinde karşı karşıya geldi. 120 dakikası 0-0 berabere biten maçı penaltılarda kazanan Muğlaspor 1. Lig'e yükseldi.

Anadolu Ajansı
Nesine 2. Lig Beyaz Grup play-off finalinde Muğlaspor ile Elazığspor kozlarını paylaştı.
120 dakikası 0-0 biten maçta penaltılara geçildi.
Penaltılarda 8-7 üstünlük kuran Muğlaspor, 1. Lig'e yükselen taraf oldu. Maçın bitiş düdüğünün ardından Muğlaspor futbolcuları ve taraftarları büyük sevinç yaşadı.
4 TAKIM BELLİ OLDU
Bursaspor, Batman Petrolspor ve Mardin 1969 Spor'un ardından Trendyol 1. Lig'e yükselen 4. takım Muğlaspor oldu.
https://x.com/tivibuspor/status/2053556153607393321

