Yukarı Çık

Göztepe golcü transferini Championship'ten yaptı

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et
Göztepe golcü transferini Championship'ten yaptı
Anadolu Ajansı

Süper Lig ekiplerinden Göztepe ilk dış transferini gerçekleştirdi. Sarı-kırmızılılar İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City'nin İrlandalı golcüsü Sinclair Armstrong'u kadrosuna dahil etti.

Süper Lig ekiplerinden Göztepe ilk dış transferini gerçekleştirdi. Sarı-kırmızılılar İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City'nin İrlandalı golcüsü Sinclair Armstrong'u kadrosuna dahil etti. 

 

Kulüpten yapılan açıklamada, hücum oyuncusu Sinclair Armstrong ile 4+1 yıllık sözleşme imzalandığı belirtildi.

 

Armstrong'un kariyerinde son olarak İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City forması giydiği belirtilerek, "İrlanda Milli Takımı ve alt yaş milli takımlarında da görev alan Armstrong, kariyerini artık sarı-kırmızı renklerimiz altında sürdürecek. Sinclair Armstrong'a ailemize hoş geldin diyor, şanlı formamızla birlikte nice başarılar ve unutulmaz anlar diliyoruz." denildi.

 

Göz-Göz'ün Bristol City ile 2028 yılına kadar sözleşmesi bulunan 22 yaşındaki oyuncuyu 1,5 milyon sterlin karşılığında renklerine bağladığı bildirildi. 

 

İzmir'e gelip sağlık kontrollerinden geçen oyuncu yeni sezonda takımın gol ayağı olacak. Geride kalan sezonda Bristol City'de 45 resmi müsabakaya çıkan Armstrong 1824 dakika süre alıp 4 gol attı. Oyuncu 1 kez de İrlanda A Milli Takımı'nda görev aldı.