Yukarı Çık

Ligde kalan Gençlerbirliği'ne bir diğer müjdeyi de başkan verdi

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et
Ligde kalan Gençlerbirliği'ne bir diğer müjdeyi de başkan verdi
Anadolu Ajansı

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak, FIFA tarafından verilen transfer yasağına ilişkin ödemelerin yapıldığını ve yasağın 1-2 gün içerisinde kalkmasını beklediklerini ifade etti.

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Haydar Arda Çakmak, FIFA tarafından verilen transfer yasağına ilişkin ödemelerin yapıldığını söyledi.

 

Çakmak, Daniel Popa dosyasından kaynaklanan geçici transfer yasağıyla ilgili 25 bin avroluk ödemenin gerçekleştirildiğini ve yasağın 1-2 gün içerisinde kalkmasını beklediklerini ifade etti.

 

Ayrıca kırmızı-siyahlı ekipte Emre Zahid Sağlam dosyasının da FIFA'ya ulaştırıldığını öğrendiklerini dile getiren Çakmak, bu oyuncu için de 48 bin avro ödeme yapıldığını sözlerine ekledi.