Yukarı Çık

"14 maç boyunca gol yiyen bir Fenerbahçe..."

Google'da NTV'yi tercih et

Oğuz Çetin: "14 maç boyunca gol yiyen bir Fenerbahçe. Bunda birinci sebep oyuncuların bireysel konsantrasyonu ve fiziksel durumları."