Yukarı Çık

"2-0, 3-0 YAPABİLİRDİK"

Google'da NTV'yi tercih et

Şampiyonlar Ligi'nde Dinamo Kiev ile 1-1 berabere kalan Beşiktaş'ta Tolgay Arslan maç sonrası açıklamalarda bulundu.