Yukarı Çık

"2 maçı kazanırsak gruptan çıkarız"

Google'da NTV'yi tercih et

Lokomotiv Moskova maçının ardından konuşan Şenol Güneş, "Sahamızda oynayacağımız iki maçı da kazanırsak gruptan çıkarız" dedi. Güneş, attıkları golle ilgili olarak ise "Cenk oyuna girerken hep gol atıyoruz" yorumunu yaptı.