Yukarı Çık

"3. Lig hakemi bundan iyidir"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, 2-0 yenildikleri Galatasaray maçı sonrası hakem Bülent Yıldırım'a yönelik sert ifadeler kullandı.