Yukarı Çık

"3 puan bizim için çok önemli"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Antwerp ile oynanacak Avrupa Ligi maçı öncesi basın toplantısında konuştu.