Yukarı Çık

"3 teknik direktörle görüşüyoruz"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Divan Kurulu toplantısında teknik direktör konusunda açıklamalar yaptı ve "Şu anda yerli ve yabancı 3 hocayla görüşüyoruz' dedi.