Yukarı Çık

5-1'lik yenilgi sonrası Okan Buruk: "Hakemi hiç beğenmedim"

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Şampiyonlar Ligi'nde deplasmanda Eintracht Frankfurt'a 5-1 mağlup oldukları maçın ardından basın toplantısında açıklamalar yaptı.