Yukarı Çık

"Akhisar'dan özür diliyorum"

Google'da NTV'yi tercih et

Akhisar Belediyespor'un Beşiktaş'ı 2-0 mağlup etmesinin ardından Rıdvan Dilmen ve Güntekin Onay %100 Futbol'da mücadeleyi masaya yatırdı.