Yukarı Çık

"AKLIMIZ FENERBAHÇE'DEYDİ"

Google'da NTV'yi tercih et

Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, Zürih maçı sonrası düzenlediği basın toplantısında, "Kötü oynama hakkımızı kullandık" dedi. Akçay hafta sonu Fenerbahçe bile oynayacakları maçın konsantrasyonlarını olumsuz etkilediği görüşündeydi.