Yukarı Çık

Albayrak: "Derbinin favorisi olmaz"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaşlı yöneticiler Metin Albayrak ve Ahmet Ürkmezgil, Galatasaray derbisiyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.