Yukarı Çık

Ali Koç ateş püskürdü: "Bu adam buraya bir daha gelemez"

Haber Merkezi

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Alanyaspor ile 2-2 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalar yaptı. Ali Koç hakemlere ve MHK'ya yüklendi.