Yukarı Çık

Ali Koç Fenerbahçeli taraftarlarla yürüdü

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Alanyaspor maçının ardından stadyumdan yürüyerek ayrıldı. Kendisini bekleyen tekneye binen Koç'a sarı-lacivertli taraftarlar eşlik etti.