Yukarı Çık

Avcı: Kötü oynama haklarını kullandılar

Google'da NTV'yi tercih et

Hes Kablo Kayserispor'la deplasmanda golsüz berabere kalan Trabzonspor'un teknik direktörü Abdullah Avcı, oyuncularının kötü oynama haklarını kullandıklarını söyledi.