Yukarı Çık

"Avrupa'ya gitme umudumuz var..."

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Divan Kurulu'nda üyelere seslendi. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi’ne gitmeleri ihtimali bulunduğunu dile getiren Yıldırım 3 Temmuz sürecine de değindi: "Biz şike yapmadık, yapsaydık söylerdim"