Yukarı Çık

Aysal: Derbi hafta sonu olsaydı daha iyi olurdu

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Çağlayan Adliyesi'nde başsavcı ile görüşmesinin ardından açıklamalarda bulundu. Aysal, derbi maçının hafta sonu olmasının daha iyi olabileceğini ancak bunun kararını federasyonun vereceğini söyledi.