Yukarı Çık

Aziz Yıldırım'dan mektup var

Google'da NTV'yi tercih et

2011-2012 sezonu öncesinde Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı lacivertli kulübün teknik direktörü Aykut Kocaman ile oyuncularına bir mektup gönderdi.