Yukarı Çık

"Barcelona maçından sonra depresyona girdim"

Google'da NTV'yi tercih et

Manchester United formasını 12 yıl giyen ve geçen sezon sonunda emeki olan Michael Carrick'ten bir itiraf geldi. Carrick, Barcelona'ya 2-0 kaybedilen Şampiyonlar Ligi finali sonrası depresyona girdiğini söyledi.