Yukarı Çık

Başkan 'Başkanına' ağladı

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Süleyman Seba'nın toprağa verilmesinin ardından edilen dua sırasında gözyaşlarını tutamadı...