Yukarı Çık

"Bayern Münih'ten daha iyiyiz diyebilirim"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, ligdeki yarışın yeni başlamış gibi zorlu geçtiğini söyledi. Bayern Münih eşleşmesini de değerlendiren Çebi, ''Bayern Münih'ten daha iyiyiz diyebilirim'' dedi.