Yukarı Çık

"Belki 5 sene Avrupa'ya gitmemeyi bile göze almamız lazım"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç ile Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, "Sporun geleceği aydınlık mı?" konulu panelde bir araya geldi.