Yukarı Çık

"Ben olsaydım santra olmuştu"

Google'da NTV'yi tercih et

Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın, golsüz berabere kaldıkları Beşiktaş maçını NTV'ye değerlendirdi.