Yukarı Çık

"Ben tüymedim, biz tüymedik"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray'ın eski yöneticilerinden Abdurrahim Albayrak, olağanüstü genel kurulunda açıklamalarda bulundu. Mayıs ayında yeniden seçime gidilmesi gerektiğini belirten Albayrak, muhalefet adayı Mustafa Cengiz'i cesaretinden dolayı kutladı.