Yukarı Çık

"BENCE PENALTIYDI"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçeli Mehmet Topal, sarı-lacivertli takımın kazandığı penaltıda rakibiyle girdiği mücadeleyi anlattı. Mehmet Topal pozisyonun penaltı olduğunu savundu.