Yukarı Çık

"Benim hatamdan gol yedik. Ama ben robot değilim"

Google'da NTV'yi tercih et

Trabzonspor’un tecrübeli file bekçisi Onur Kıvrak, 1-1 berabere kaldıkları Fenerbahçe maçını değerlendirdi.