Yukarı Çık

Berna Gözbaşı: Adaletlerini buldular

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray'a 3-0 yenilen Kayserispor'da kulüp başkanı Berna Gözbaşı, morallerini bozmadan yollarına devam edeceklerini söyledi. Gözbaşı, maçın ardından yaptığı açıklamada, "Moralimizi bozmadan yolumuza devam edeceğiz. Adalet isteyenleri herhalde tüm Türkiye gördü. Adaletlerini buldular. Teşekkür ediyorum." diye konuştu.