Yukarı Çık

“Beşiktaş’ı eleyip gruplara kalacağız”

Google'da NTV'yi tercih et

Arsenal Menajeri Arsene Wenger, Beşiktaş’a gözdağı verdi; “Biz kendimize güveniyoruz ve gruplara kalacağımızı düşünüyoruz” dedi.