Yukarı Çık

"Bir daha Fenerbahçe'de görev almayacağım"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe eski başkanı Aziz Yıldırım, Silivri'de düzenlediği basın toplantısında kamouyunda Şike davasına ilginin azaldığını söyledi. Yıldırım, "Bir daha Fenerbahçe'de görev almayacağım" dedi.