Yukarı Çık

"... bir kere bile erteleme talep etmedik"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın, Fenerbahçe ile oynayacakları lig ve kupa maçlarının ertelenmesi talebini Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman değerlendirdi ve "Biz ülkemizi temsil ederken 65 maçın 64'ünde oynadı. Bir kere bile erteleme talep etmedik" dedi.