Yukarı Çık

"Biz ne kara kışlar gördük"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, yönetim kurulunda değişiklik amacıyla olağanüstü genel kurula gitme kararı alacaklarını açıkladı.