Yukarı Çık

Borussia Dortmund: 1 - Manchester City: 0

Google'da NTV'yi tercih et

Şampiyonlar Ligi D Grubu'nda İngiliz devi Manchester City, Almanya'da Borussia Dortmund'a 1-0 mağlup oldu ve Avrupa defterini kapattı. İngilizler, grubu galibiyet alamadan 3 puanla, son sırada tamamladı.