Yukarı Çık

"Bu, aldatıcı olabilir"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray'ın Kasımpaşa'yı 4-1 mağlup etmesinin ardından Rıdvan Dilmen ve Güntekin Onay karşılaşmayı yorumladı.