Yukarı Çık

"Bu benim Beşiktaş'taki son seçimim"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, kulübün 2018 yılı olağan idari ve mali genel kurul toplantısında açıklamalarda bulundu. Orman "Bu benim Beşiktaş'taki son seçimim" dedi.