Yukarı Çık

"Bu tür soygunlar genelde..."

Google'da NTV'yi tercih et

Paris Saint-Germain'in Nantes'a 2-1 mağlup olduğu maçta Angel Di Maria, 62. dakikada oyundan çıkarak stattan ayrılmıştı. Paris Saint-Germain, Angel Di Maria’nın ailesinin “çok şiddetli” bir soyguna uğradığını ve bu yüzden Arjantinli futbolcunun çabucak ailesinin yanına gönderildiğini açıkladı.