Bülent Uygun'dan hakem tepkisi: "Nasıl bir VAR'cıksın sen oradan öyle yorumluyorsun"
Haber Merkezi
Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun, Süper Lig'in 3. haftasında sahasında Eyüpspor'a 1-0 mağlup oldukları maç sonrası konuştu. Hakemin küçük bir yönetim gösterdiğini söyleyen Uygun, "Bir de VAR'cık var. Faul diyor penaltıya, vurdu ama toptan sonra vurdu. Yapma ya. Sen yorumcu musun? Nasıl bir VAR'cıksın sen oradan öyle yorumluyorsun" dedi.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.