Teknik direktör Bülent Uygun, Kırılma Anı'na konuk oldu. 3 Temmuz dönemi hakkında konuşan Uygun, "O gün biz Fenerbahçe yenebilseydik Eskişehirspor olarak 4. olacaktık UEFA gidecektik Aykut Kocaman takımdan ayrılıyor ben Fenerbahçe başına geçecektim başarı primim 1 milyon dolar olacaktı. Şimdi size soruyorum siz olsanız ne yapardınız iftirada ki gibi 30/50 maç satardınız. Kişi kendinden bilir işi misali. Fenerbahçe o sezon herkesi yendi Galatasaray’ıda Beşiktaş'ı da hatta Trabzonspor da ben mi yenemeyince suçluyum. Ondan dolayı Fenerbahçe en zor derbisini 3 Temmuz'da oynadı ve hakederek o kupayı aldı. Kumpaslara karşı öyle bir direniş gösterdi ki tüm ülkeye cesaret verdi. O yüzden 3 Temmuz'da oynanan derbi tarifsizdir. 3 Temmuz direniş bayramıdır, 15 Temmuz Demokrası bayramının cesaretinin meşalesini yakan destanın da adıdır" dedi.
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.