Yukarı Çık

"Bunları 15-16 yaşında bıraktım"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, transfer planları hakkında açıklamalarda bulundu. İlgilendikleri Van Persie için gelen bir soru üzerine Orman, Aziz Yıldırım’a göndermede bulundu.