Yukarı Çık

"Burak standardının yarısında olsaydı..."

Google'da NTV'yi tercih et

Mehmed Demirkol, Trabzonspor-Medipol Başakşehir maçını değerlendirdi, Burak'ın gol atamamasının oyunun dengesini bozduğunu söyledi.