Yukarı Çık

"Caner'in yaptığını hiç beğenmedim"

Google'da NTV'yi tercih et

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Başakşehir maçında hakeme yönelik tepkisi nedeniyle eleştiren Caner'in hareketini beğenmediğini söyledi ve ekledi, "Caner üzerinden Beşiktaş'ı karıştırmaya çalışıyorlar, buna müsade etmem" dedi.