Yukarı Çık

Cengiz'den Galatasaray taraftarına ilk mesaj

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Kulübü'nün olağanüstü genel kurulunda Mustafa Cengiz, Dursun Özbek'i geçerek, sarı-kırmızılı kulübün 37. başkanı oldu.