Yukarı Çık

"Çok iyi başlamayacağımızı biliyorduk"

Google'da NTV'yi tercih et

Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, yapılan transferler ve takımdan ayrılan oyuncularla yaşanan değişikliklerle, sezona çok iyi başlamayacaklarını bildiklerini ancak sezon içinde performanslarını artırmayı hedeflediklerini söyledi.