Yukarı Çık

"Derbi 6-4 biterdi"

Google'da NTV'yi tercih et

Fenerbahçe Teknik Direktörü Erol Bulut, oynattığı futbola yapılan eleştirilere yanıt verdi. Sarı-lacivertlilerin sezona iyi bir başlangıç yaptığını ifade eden Bulut, Kadıköy'de kaybedilen Beşiktaş derbisi için "Girdiğimiz pozisyonları değerlendirseydik, o maç 6-4 biterdi" dedi.