Yukarı Çık

"Eminim ki pişman!"

Google'da NTV'yi tercih et

Mustafa Denizli'nin Galatasaray'ın başına geçtiği için pişmanlık duyduğu konusunda artık emin olduğunu söyleyen Mehmet Demirkol, "Bu söylenir mi bilmiyorum ama biraz kendini kandırılmış hissediyor" dedi.