Galatasaray'ın yeni transferi Emre Mor, akşam saatlerinde İstanbul'a geldi. Genç oyuncu havaalanında konuştu: ''Burada olduğum için çok mutluyum. Sonunda transferim gerçekleşti. Galatasaray büyük bir kulüp, mutluyum. Fatih Terim ile iyi bir ilişkimiz var. O büyük bir teknik adam. Yeniden beraber çalışacağımız için sevinçliyim. Yeni takım arkadaşlarımla buluşmak için sabırsızlanıyorum.''
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Aynı zamanda analitik çerezler de kullanıyoruz. Çerezleri reddetmek istiyorsanız detaylı bilgi için tıklayınız.